woensdag 22 april 2015

Kettlebell Workout

http://www.paypro.nl/producten/Strakkebuikspieren_Kettlebell_Workout_Vrouwen_8kg_Kettlebell/4760/25137
Hey hallo hier weer wat nieuws...nou ja nieuw het bestaat al een tijdje hoor. De Kettlebell Workout. Ik heb hier al veel verhalen over gehoord en eigenlijk allemaal positief! Dus natuurlijk benik gaan googlen en heb ik dit ook maar is aangeschaft om te kijken of het wat is. (30 dagen gratis uitproberen, maar vind het super dus ik ga ermee door) Het is even wennen maar eelijk is eerlijk ik vind het tot nu toe erg positief. De volhouder wint :-) begin dus met de Kettlebell Workout.
Ok wat houd de Kettlebell workout precies in?
  • Het verminder je vet
  • Verbetert je conditie
  • Versterkt je spieren
  • De ketllebell workout traint al je spieren in je lichaam
  • Filmsterren in Amerika trainen met de kettlebell

Ik sport zelf al best veel thuis maar dan nu dus ook met deze Kettlebell workout, je zet gewoon de tv aan en doet de oefeningen, 20-25 minuten max! 2 of 3x per week, ik kan het En jij ook!
Ik zal over een paar weken een update plannen over hoe het gegaan is met de workout.

Hebben jullie weleens zoiets besteld van het intenet of doen jullie al thuisoefingen laat het me weten wat je er dan van vind. xox

Geen opmerkingen:

Een reactie posten