woensdag 15 april 2015

Buikspieren workout

We weten het allemaal "hoe moeilijk het is dat buikje aan te pakken"!
Zelf zoek ik altijd naar goede workout video's om dan een wekelijks plan te maken voor het verkrijgen van dat platte buikje. En ik zal dit met je delen.
Ik zal je vertellen dat platte buikje krijg je niet zomaar, en met alleen maar buikspieren trainen gaat je dit nooooit lukken.
Maar hoe gaat dat overtollige buikvet nou weg? 
Door te trainen, maar het belangrijkste is je eetpatroon! 

Hieronder vind je een video wat behoord tot mijn favorieten. Onder de video geef ik nog wat tips met betrekking tot je voeding om dat buikvet te verwijderen en dat platte buikje te krijgen.
De video is van het channel  XHit Daily
Hier vind je zoveel video's om je eigen wekelijkse workout samen te stellen.
 
 
Verander je eetpatroon om je buikvet aan te pakken, eet alleen voedsel uit de onderstaande groepen en de buikvet verbranding zal automatisch gaan werken.
  • Alle groentes
  • Fruit (1 stuk fruit per dag)
  • Vis
  • Eieren
  • Noten, pitten en zaden (behalve pinda's)
  • Gezonde natuurlijke olieen, zoals: extra vergine olijfolie, kokosnoot olie en lijnzaadolie
  • Gezonde koolhydraden zoals evt. guinoa rijst, maar niet teveel kollhydraten! 
 Later zal ik een uitgebreider artikel schrijven over buikvet verbranden, hoe en wat te eten met diverse weekschema's.
Maar voor nu Let's Go....Iemand ideeen en/of tips laat het me weten! x
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten