zaterdag 28 maart 2015

About Me

BodyNezz....


Passie voor health, maar ben ik dan zo gezond? nee ben zelf niet echt een gezondheids freak, ik heb zo ook mijn slechte kanten maar ik heb ook zeker wel een enorme passie voor health!
Altijd wel bezig met gezonde voeding, sport, en de leuke dingen in het leven.
Ik zoek en probeer in balans te zijn.

Sport: Yoga & Fitness

Ik sport best veel, soms wat meer of soms wat minder maar er wordt gesport, (vooral yoga) voor een strak/gezond lichaam (bikiniproef)
Ben altijd bezig en opzoek naar goede sport sessies. vooral yoga vind ik verslavend!
Ja ik doe dus wel mijn best!

Voeding | Lekker Eten

Ik hou natuurlijk ook van lekker eten....van een patatje met mayo/chipje en chocola tot  heerlijke glaasjes wijn met vriendinnen.
Hou van alles in de gaten als het gaat om gezonde en leuke gerechten.

Op bodynezz vind je:

Balans | Gezelligheid

Maar wat belangrijk is voor mij= Balans! sla nergens in door en ik leer/bestudeer van alles en vind zo de balans waar ik me goed bij voel!
Balans heeft ook te maken met leuke en gezellige dingen|spullen, zal hier ook diverse artikel over schrijven....De gezellige kant om in balans te zijn en te komen.
Ik wil zelf bepaalde doelen bereiken om een gezondere levenstyle te bereiken! en alles wat daar bij komt kijken! So Lets Go!

Doen jullie mee? Ik zou het ook super leuk vinden als jullie mijn blog volgen!


Geen opmerkingen: